Kalau Binatang Ada Facebook????? - All About Love

Friday, June 8, 2012

Kalau Binatang Ada Facebook?????

Salam...dapat membayangkan kah sekiranya binatang ada facebook...apakah status FB mereka...jom baca...Ms Velentine dapat dr FB member....kelakarlah....aramaiti betull.hahahaha

NYAMUK : Baru habis ronda rumah Ajoi… kenyang burp, Alhamdulillah…

CICAK : isteriku tersepit pintu!

KUCING BETINA: “Anak I yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa.”

AYAM : Kawan2…kalu esok guwe tak update…bererti guwe udah di goreng….I luv u all… jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa

NYAMUK: Siot, sekali drug addict gua hantam. Gua positif HIV AIDS… uwaaaaaaa

KUCING: Baru je add awek sebelah umah… keturunan PARSI beb!!!

ANJING:hari ni aku takde suara.alaahh tuan aku bukan kisah pun.dia je tdo aku kena jaga umah dia.rumah kecik bajet ada orang nak masuk,hampeh btul!!malam ni aku nak tdo puas2 haha.

IKAN EMAS:bilala bley makan mknn yg sedap skit.asyik2 biji2 kecik warna warni tu je kasik.hello,i muak okeyyyy!!

KATAK:harap2 malam ni hujan,lama btul x main air hujan,rinduuuu~~

KAMBING:gatalnya badan ni,hmm japgi la mandi.malasla plak ngeee~

BABI : Aku bengang btol la…die gi pijak taik kucing tapi nama aku yang
disebutnye…wei bro! len kali siasat dlu la sape yang berak kt depan umah kaw… tension2!!



*Semua diatas adalah rekaan semata2 ok...kalo ada yg x suka sorry..tp just utk suka2...peace yo bye...

13 comments:

  1. hahaha...jenuh la kita sbgai manusia berebut2 dgn binatang pakai laptop..kaya la kedai2 komputer kan.hahaha

    ReplyDelete
  2. siapa yg sllu menjadi mangsa bila beramai2 menggunakan talian internet????
    siputtttttt!
    "lembap betol line ni cam siput!"

    ReplyDelete
  3. hahahaha....
    beruk pun selalu jadi mangsa.. berukband... ;p

    ReplyDelete
  4. betul kata ,masz..paling banyak2 hanginnn ngan beruk...hahaha..mmg meriahlah kalau binatangpub ber fb

    ReplyDelete
  5. kahkahkah....lawakkkkkkkk!!!!!!

    haha...semut pun wat statement line macam semut...haha

    ReplyDelete
  6. hehe..mmg lawaklah kalau binatang ada fb~ :P

    ReplyDelete
  7. hahahhaaa..kalo diorg berFB kita pon takuttt..hihii

    ReplyDelete
  8. hahaha.. lawak antarabangsa ni. :)

    ReplyDelete
  9. haha. sabor jelah. hura hara lah gamaknye kan.

    ReplyDelete