Selamat Pengantin Baru Yahya & Farhana - All About Love

Monday, December 31, 2012

Selamat Pengantin Baru Yahya & Farhana

Assalammualaikum....

Selamat Pengantin baru buat sepupu Hubby yang melangsungkan perkahwinannya pada Sabtu 22.12.2012 hari tue bertempat di Kundasang Lama....MV nda rapat sgt dgn sepupu hubby ni....hehehe,,

Sepupu hubby pengantin lelaki...dia ni merupakan pelakon Sabahan....hubby bilang..produksi mana nda lah MV tau..tp dulu pernah bersembang dgn dia..mmg dia ceta pasal lakonan...

Dan isterinya Farhana pula ada kedai jahit sendiri di Kundasang...lepasan politeknik My Mother in LAw bgtau haritue..wah buli lah ni kan dihantar kain minta buat baju kurung..gagaga...buli dpt rumah...nah niat tue nda betul...

Excited juga dgn majlis kawen ni sebab jumpa HaikalAyu setelah mau seminggu x jumpa...ok jom layan pic yg sempat MV ambil..kebetulan MV sampai drg tengah duduk di pelamin...






Jangan ditanya mana badan empunya blog..hahaha...ada sudah wakil sana SI ABg & kakak..itu sudah cukup..lagipun MV malulah...mau bergambar dgn pengantin..ekekekeke....

Buat Yahya & Farhana..SElamat Pengantin BAru..semoga ikatan yg terjalin ini kan berkekalan hingga ke akhir hayat..dan banyakkan bersabar dlm menempuhi cabaran dlm rumahtangga,,,,

***ini adalah entry autopublish

22 comments:

  1. Sepatutnya kena masuk gambar sekali ni,
    hehhee moga bahagia sampai syurga :)

    New: Contest: Top Referer Get RM100 Topup!

    ReplyDelete
  2. ya ampun..daku je selalu nda malu terhegeh-hegeh ambil gmbr dngn pentantin T___T

    ReplyDelete
  3. selamat pengatin baru jugak nyue ucapan..hehehe..perkahwinan penutup tirai tahun 2012...

    selamat tahun baru MV

    ReplyDelete
  4. Selamat pengantin baru yahya dan farhana :-)

    BY: http://djdanchef.blogspot.com
    == ♥ == ♥ == ♥ == ♥ ==

    ReplyDelete
  5. Selamat pengantin baru juga buat cousin MV.. ^_^

    ReplyDelete
  6. Tahniah buat pengantin. Moga bahagia hingga ke Syurga :-)

    ReplyDelete
  7. Moga berkenalan hingga akhir hayat k...

    daripada mselim3

    ReplyDelete
  8. selamat pengantin baru buat sepupu suami mu ye..

    ReplyDelete
  9. Bestnya dapat makan nasi minyak :)

    ReplyDelete
  10. selamat pengantin baru buat mereka...

    ReplyDelete
  11. Haha..nk bergmbr dgn pengantin pun malu ke??? Selmt.pengantin baru buat mereka...

    ReplyDelete
  12. Tahniah untuk pengantin..Barakallah..

    ReplyDelete
  13. selamat pngntin baru utk pasangan pengantin,,cantiklah,,=)

    ReplyDelete
  14. Tercari2 jgk tukang taip. Hehe.. Antar wakil je kak??

    ReplyDelete
  15. tahniahh..!

    Selamat pengantin baru.. :)

    ReplyDelete