Sakit Gigi... - All About Love

Thursday, February 28, 2013

Sakit Gigi...

Assalammualaikum...

Aduyai...dugaan ni..semalam sakit di bahagian perut..hari ni sakit gigi pula,,satu kerja pun MV tak le buat...sakit....sebenarnya...gigi MV ni sakit tahun 2011 lagi..tp masa g klinik tue..doktor suruh tampal jer"sayang bah gigi ni.."...

Dan hari ni sakitnya mak ai...MV pakai oral aid lotion pun tak jalan...pegi kedai beli ubat tahan sakit pun tak jalan..dan PERCAYA Kah kamu..YG skg ni MV tengah berkumur2 dgn air garam..DI ofis!!..


Mcm mn MV dapat air garam???nah mesti kamu binggung..BOs MV bagi...Kau tengok si BOss garam pun dia bawa o pegi ofis....

Tapi air garam ni pun nda berkesan..tolonglah sakit gigi....huhu..keja pula melambak2..nda siap2..huhu......

Ada sesiapa yg ada petua utk hilangkan sakit gigi...MV punya fikiran skg ni..Isnin mau pg cabut ni gigi nda tahan sudah..sakit bah....

17 comments:

  1. saya kalau gg sakit..terus cabut...

    ReplyDelete
  2. ala kesiannya..cuba try mkn ubat tahan sakit or ubat cap kaki tiga. tp rasanya ubat cap kaki tiga tu dh xde jual lg kot.

    ReplyDelete
  3. Pegi cabut je kak MV..
    Kalau sakit gigi memang 1 keje pun tak boleh nak buat....

    ReplyDelete
  4. sakit gigi la paling sakit dalam dunia ni..hehe

    ReplyDelete
  5. kalau dah x boleh nak buat apa terpaksa cabut la kak..huhu..

    ReplyDelete
  6. sakit gigi wani tau rasa mcm mn..penah alami mmg sakit

    ReplyDelete
  7. aduhaiii..MV yg sakit ayut yg terasa...cabut ye MV nnt...moga2x krgla skit ye nnt time nk cabut...

    ReplyDelete
  8. sakit mmg amatlah siksa rasanya..makan antibiotik kasi hilang sakit dlu baru boleh cabut..

    ReplyDelete
  9. Nda tau pulak mcm mn mo kasi hilang sakit gigi sbb blum pernah kena lg....hehe tp org bilang jgn cabut gigi masa sakit tunggu hilang sakit br pegi cabut.....

    ReplyDelete
  10. memang cabut jela ubatnya tu. huhu..

    ReplyDelete
  11. aduh..
    tiba2 gigi saye pulak yang terasa...

    MV, better p cabutla,
    kalo sakit GG mmg x tahan tau...

    heheee,
    bagusnya Bos bwk garam p ofice..=)

    ReplyDelete
  12. fuhhhh...
    kalau sakit gigi ni mmg dugaan yg hebatkan..
    silap hari bulan mmg boleh bagi sepak pecuma dengan org...

    nur pernah sakit gigi..mmg meraung...!

    ReplyDelete
  13. klau bengkak gusi kumur air garam..lau sakit gg xthu la pulak..huhu..smoga cept ok ye giginya ...cabut lah..hehe

    ReplyDelete
  14. alamak,lupa lak petuanya kak..ada tau aritu..blogger gak bgth.

    ReplyDelete
  15. CARA TERBAIK MMG KENA JUMPA DOKTOR GIGI..HEHE

    ReplyDelete
  16. akak xleh thn betoi kalu skt gigi ni

    ReplyDelete