Terus Saja Begitu - All About Love

Monday, February 25, 2013

Terus Saja Begitu

Assalammualaikum...

Senyum tawa kamu 
riuh suara kamu
kebisingan kamu..

Percayalah sayang..
tawa kamu pengubat resah
keriuhan kamu melupkan segala kekalutan
kebisingan kamu menghilangkan segala kegusaran

jangan pernah lupa senyuman kamu
jangan pernah kamu mendiam
jangan pernah kamu  berhenti

terus begini..
terus tersenyum
terus tertawa
terus dengan kebisingan..keriuhan...

kerna satu yang kamu perlu tau..
 semua itu penyeri hidup
semua itu umpama pembakar semangat..

terus saja begitu..
kerna itu adalah kamu...
dan juga utk AKu

26 comments:

  1. nice!! kalau bagi kat org yg kita syg ni, memang best!!!... hehehe

    ReplyDelete
  2. senikata lagu ke ni...ok best juga kata2 tu

    ReplyDelete
  3. senikata lagu ke ni...ok best juga kata2 tu

    ReplyDelete
  4. untuk buah hati pengarang jantung ya MV...

    ReplyDelete
  5. salam MV, pcl singgah up trafik sini dulu..haha.

    ReplyDelete
  6. wahh..Mv bersajak skang ni..huhuhu

    ReplyDelete
  7. in shaa allah...sentiasalah tersenyum :D

    untuk seseorang ke umum ni? :D

    ReplyDelete
  8. ni akak wat ke? pandainya akak berpuisi :)

    ReplyDelete
  9. Smart sajak nie...
    MV buat sendiri ya...

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  11. mcm x percaya jek hari ni xde entri MV.. sbb MV yg paling rajin up entri kan..hihihi... ke mana kamu dear? bz ka??

    ReplyDelete
  12. lagu ke sis...
    cam berirama je ujung ayat tu

    ReplyDelete
  13. Sweet..sesuai tujukan untuk yg tersayang

    ReplyDelete
  14. ni madah berhela ke MV??hihihi ^^

    ReplyDelete