Followers

Thursday, February 28, 2013

Home » » Tudung dari Permata Biru

Tudung dari Permata Biru

Assalammualaikum...

Ingat lagi tak yg MV pernah menang segmen Menang Segmen 1:My Follower..dan semalam MV dapat bungkusan pos laju...tengok nama pengirim terus teringat hadaiah menang segmen Permata Biru

MV dpat tudung(**selendang warna hitam),..kakak AYu teruja sgt..dia bilang.."ah..ni kakak punya...yang ni abg Haikal nda boleh pakai sebab ni tudung perempuan jak yg boleh pakai..."pintar bangat kamu ni kakak....

ni lah hadiah yg MV dapat..
Terima kasih dear..MV suka ni hadiah..tq sgt2..jom ramai2 jenguk blog dia



21 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Tahniah !!!
    MAsih korek lagi ni...anak ko satu sekolah dgn shumi ke ??? yang mana satu...hehe

    ReplyDelete
  3. anak2 pun seronok gak bila mama dia dpt hadiah :-)

    ReplyDelete
  4. Tahniah dari kakak MV. Si comel belum-belum dah menempah tudung ini utk dia ye:)

    ReplyDelete
  5. Tahniahh...
    nanti dah pakai tunjuklah tau...

    ReplyDelete
  6. tahniahhh...
    jgn lupa up pic bila pakai tau.. :)

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah rezeki berblogging.. tahniah..

    ReplyDelete
  8. tahniah MV...cantik tudung..hitam sesuai dengan ape2...

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. tahniah mv...wahh kakak dh cop ehh... pkai sama2 ngan mama nnti

    ReplyDelete
  11. bestnya dapat hadiah...nanti upload gambar pakai tudung ni plak yer....=D nak tengok...hehe

    ReplyDelete
  12. sorry terlepas pandang..dah selamat sampai rupanya..hihi..

    ReplyDelete