Followers

Sunday, November 23, 2014

Home » , » Animasi Puteri

Animasi Puteri

Assalammualaikum...


Korang suka animasi Puteri terbitan Les' Copaque Production yang ditayangkan di TV3 khamis 20.11.2014 jam 9.00 malam...anak2 MV menangis gara2 PUTERI...sebab dia main tak lama dalam 2 minit jer....

HUhu Siap wani kata TV ni menpiu cakap puteri tapi sekejap saja..hihi....MV tak fahamlah kenapa sekejap jer siarannya..tapi yg pasti 27.11.2014 (khamis) nanti akan ada sambungannya lagi jam 9.00 malam,,,,

Anak2 Adik2 kamu ada yg menangis ker tak dapat tengok puteri ni..anak member ofis MV nangis juga...hihi

4 comments:

  1. http://madey09.blogspot.com/2014/11/tips-kepada-blogger-baru-kerusiburok.html
    asalam MV tak keluar paparan hitam ja..mybe line tak ok..tapi ok ja line ternet Etuza pagi ini...

    ReplyDelete
  2. adik2 sy xnangis. .cuma dorang kata tv penipu jugak. .hahaha~

    ReplyDelete
  3. apa lah... iklan kemain lagi... takkan tayang 2 minit jer... ni macam beli tiket wayang tapi tayang cuma 10 minit... harus lah panggung kena bakar... tapi maaf saya tak tengok puteri tu... hehehe

    ReplyDelete
  4. Asalam MV datang lagi tapi tak keluar animasi..atau line tak baguskan..cuba tengok setting ya

    ReplyDelete