Followers

Monday, December 15, 2014

Home » » HAlfmoon Shawl

HAlfmoon Shawl

Assalammualaikum...

First time pakai...
Sorry lama tak muncul sebab hujung tahun sibuk dengan program ofis,,makan malam sana sini....dan buku2 baru sampai so takda masa nak tgk FB n blog ni....huhu...

HAri ni tempek muka yang tak berapa nak cun pakai halfmoon shawl...pertama kali pakai dan pertama kali beli...dan koleksi pertama dalam simpanan..nampaknya....bukan setakat adijuma tapi dah terjebak ke shawl pula.ahaks...

8 comments:

  1. As'salam MV terbaik tudung putih..beli online kah..sijil penghargaan sudah sampai ke..

    ReplyDelete
  2. Tak apa teruskan kerja..blog bila2 tak mendesak

    ReplyDelete
  3. takpe MV.. Ros pun macam MV jugak. biasalah hujng tahu kan :)

    ReplyDelete
  4. http://madey09.blogspot.com/2015/01/shalawat-nabi-muhammad-saw_2.html sempena maulidur rasul klik ni ya..

    ReplyDelete