Followers

Tuesday, January 6, 2015

Home » » 1 Tahun Sudah

1 Tahun Sudah

Assalammualaikum....

Semoga membesar jadi anak yg sihat
Agak lama tak mengupdate...huhu kesibukan melanda diri ini..chewah pergh ayat nak sedap jer..hari ni nah menempek gambar anak gadis MV...SYamimi yang telah selamat menyambut birthday nya yang pertama pada 21.12.2014,,,,

Alhamdulillah syamimi masih lagi menyusu badan..dan pandai jalan,,,gigi pun dah ada...skg dalam proses nak bercakap pula....DOakan anak ibu ni sentiasa sihat dan jadi anak yang solehah membanggakan ibu dan ayah....

Jangan nakal2 tau..syamimi masih lagi berada di Taska lama...cikgu2 pun sayang kat dia....membesar dengan sihat ya adik....

**akan membalas kunjungan kmu....sedang misi balas hutang lapuk,.,,

5 comments:

  1. lama tak nampak MV kat sini..ingat gi cuti-cuti ke..hehe.hepi belated birthday Syamimi!

    ReplyDelete
  2. comelnyee :3 happy belated birthday adik Syamimi ^^ insyaAllah adik Syamimi akan jadi anak yang solehah, amiin.

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum... MV,

    comel nyer dia...

    mselim3

    pls: lama menghilang MV...

    ReplyDelete
  4. hihi..alhamdulillah cepatnya masa berlalu..anak dah pandai berlari pun kan..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..nampak sihat je dia...semogam embesar menjadi anak yg solehah amin

    ReplyDelete