Followers

Monday, February 2, 2015

Home » , » Anak Cina Katanya

Anak Cina Katanya

Assalammualaikum..
posing comel gitu 
amoy mata sepet

hi saya Syamimi
Nilah al-kisah anak kecil saya...asal bawa jalan jer mesti akan ada yg pandang 2 kali...kalau tak pun akan bertanya....

"kenapa dia macam cina???"

hihi....kesian my Hubby kadang2 org tgk dia semacam jer sebab anak rupa cina ayah pula kulit gelap sikit,..hitam2 si tompok manis..makin dpandang makin lah manis...ceh...

mungkin syamimi lebih menurut sebelah MV kot...sebab ayah MV kan cina..so mungkin dia mewarisi wajah chinese look....mcm mamanya..hahaha..perasan lebih....

Korang rasa Mimi ni macam anak cina ker??

4 comments:

  1. hehe...ikut rupa Maknya, tu yang putih melepak n sepet sikit.tapi dah besar conform cantik..hehe

    ReplyDelete
  2. tak klik lagi ke blog Etuza sedihnya..tak apa lah ya...bukan wajib

    ReplyDelete
  3. Anak umur berapa?

    ReplyDelete