Followers

Monday, February 2, 2015

Home » , » Hasil Dengan Nuffnang

Hasil Dengan Nuffnang

Assalammualaikum...




hasil berblog 
Rezeki semenjak berkenalan dengan nuffnang....baru 4 kali cashout...x banyak tapi bolehlah dengan status sebagai blogger yg biasa2...Insyaallah dengan apa yang MV dapat ni akan menaikkan lagi semangat MV utk terus berblog....

Korang mesti dah banyak Cashout kan...syukurlah sekurang2nya apa yg kita buat dapat hasilnya....siapa kata blog ni tak menguntungkan cuma dri kita jer nak aplikasikannya sebagai apa....

Salah langkah mmg tak berjaya....kalau rajin berusaha pasti ada hasilnya...walaupun permulaannya hanya sikit,,saja

6 comments:

  1. Wahhh..banyak tu..bagi tips sikit camna nk kumpul banyak tu..saya ni dok bawah rm20 lagi..haha..

    Jemput join..
    http://nazirahnyerr.blogspot.com/2015/02/segmen-projek-syukur.html?m=0

    ReplyDelete
  2. wah banyak juga tu MV.alamak kenapa ya Nuffnang Etuza tu siput ja...

    ReplyDelete