Kami Sepupu.. - All About Love

Saturday, July 25, 2015

Kami Sepupu..

Assalammualaikum...

sepupu sebelah ranau ada 3 orang xda..
Layankan anak2 dan anak buah....bergambar di hari raya.....sepupu sebelah ranau kebanyakannya lelaki...hanya ayuwanimimi jer perempuan..kiranya anak MV jer yg perempuan...anak abang2 ipar semua lelaki....
peace yoo
Muka anak MV dengan anak buah yg d kedah ada iras2..tapi depa x dapat balik..xdak cuti....ni bergambar dengan anak buah yg stay di kundasang 
alamak botol susu tue
biasalah bila dah 3 jer perempuan memang kecoh lah rumah...sebab yg lain lelaki...tak dorang ni satu kepala
sepupu sebelah beaufort
Ni pula sepupu sebelah beaufort,,anak kakak MV 3 orang..adik MV pun 3...dan anak MV 4..so semuanya 10 orang..tapi kat sini 2 jer lelakinya...yang lain semua gegurl...anak kakak MV semua perempuan....anak adik MV 2 orang perempuan....
tak cukup lagi 4 orang....
ada 4 orang takda dalam gambar ni,....dorang ni memang satu kepala..kalau dah berkumpul memang mama n bapa MV sakit kepala sebab ruihnya buli tahan..hihi...

Apa2pun semoga ikatan ini berkekalan selamanya penuh dengan keharmonian

1 comment:

  1. Amin.. Semoga kekal hubungan ini hingga ke jannah..

    ReplyDelete