Followers

Friday, July 24, 2015

Home » , » Merah Di Raya kedua

Merah Di Raya kedua

Assalammualaikum....

with my anak2 soleh n solehah
Ceritera raya kedua....alhamdulillah...last minit beli baju raya anak2...permintaan anak2 untuk beli baju upin ipin di jakel tertunai juga..rezeki buat mereka...abah dia cakap sekali sekala..bukan selalu..reward buat HaikalAyu yg berpuasa penuh untuk tahun ke-3(haikal) tahun pertama(ayu)....
Velentine Family
Beli last minit warna tak banyak dah...lagipun size untuk ayu payah nak cari...last2 sama kan dgn baju wani....ambik marron..tup tup sampai part abg marron habis pulak...terpaksa ambik merah....baju dorang ni ada sale...murah lah dari harga asal
dengan my BFF
Mv pun beli satu baju merah polkadot...murah jer RM50...untuk suami dan mimi...tak sempat nak beli...lagipun suami MV ni kalau raya pertama jer pakai baju melayu...takpe tahun depan kita beli awal ok....
with my soul mate
Apa2pun...kami merah di raya kedua....kiranya berani mati punya warnalah..korang baju raya warna apa

4 comments: