Followers

Saturday, April 1, 2017

Home » Library Jadi Rumah

Library Jadi Rumah


Assalammualaikum....
tu dia dibuk susun lukisan 
Bila Library dijadikan rumah oleh syamimi....Semua tau kan yang MV kerja di library dan syamimi pula sekolah di taska di bangunan MV kerja...jadi memang 20 hari sebulan syamimi akan datang library kecuali kalau MV cuti atau cuti umum...

misi susun lukisan 
Kalau sebelum ni kerjanya membongkar rak...kali ni dia pegi main lukisan yang diwarna oleh pelajar tabika kemas dan taska kemas...dia cakap pinjam..adik mau main....bikin main...dia susun lukisan tue....lepas tue dia letak setiap lukisan 1 batang warna....
dah siap bersusun
lepas tue dia berlagak lah macam cikgu..siap bercakap-cakap...cakap apa MV pun tak dengar...MV biarkan jak asal dia nda mengacau..memang tiap petang dia lah yang dok main di library
ni dia budak nya yang buat library macam rumah sendiri
tapi lepas main ikut Mood ..kadang susun kadang nda susun..kalau nda susun..mama lah yang jadi mangsa kena susun...kalau marah dia bongkar buku ...dia bilang nnti mamalah susun..kan mama kerja library...

nampak win nda jawapan dia

2 comments: