Followers

Friday, June 23, 2017

Home » » Duit Raya

Duit Raya

Terima kasih yang memberi 
Assalammualaikum....

Duit Raya,,Awal Anak-anak MV dapat Duit Raya Terutamanya Syamimi...ada yang tak masuk dalam gambar lagi...itu adalah pemberian CIkgu dan ibubapa anak yang sama TAska dengan syamimi....

So syamimi pun balas balik denganbagi duit raya dekat semua kawan2 dia...semoga anak2 taska menerima pemberian dari MV dan syamimi dengan gembira...

Yang biru tue dari Bos MV untuk HaikalAyuwanimimi....terima kasih bos..kiranya bertukar2...MV pun ada bagi kat anak bos...walaupun jumlah tak sebesar mana...

Yang ada Muka PM kita tu dari Puteri UMNO Sepanggar...masa MV ke majlis sumbangan pembukaan akaun SSPN wani di sekolah..Wani terpilih dapat buka akaun percuma...time ni kakak ayu dan abang haikal pun dapat...

tapi duit tu dorang simpan sendiri..dah besar katanya....lagipun dorang memang ada rancangan juga apa mau di buat dengan duit raya tahun ni..hihi....

Tahun ni MV tukar RM200 untuk duit raya...tapi selalunya tak habis  pun..ada baki lagi buat belanja sekolah anak-anak..korang pula tukar berapa?

7 comments:

  1. Rezeki anak-anak kan... Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  2. Wah..awal dpt duit raya yer...hehe..sama r fiqa pun tukar rm200 je tu duit raya..bajet ciput katakan..hihihi

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah rezeki anak2 =)

    tahun ni mcm biasa tukar RM 800. Maklumlah kluarga besar kdua2 pihak ni.. bajet pun kena lebih, anak buah ramai =)

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya MV n family T_T

    ReplyDelete
  5. anak sedara makin bertambah, bajet duit raya pun bertambah tahun ni..hehe.semoga murah rezeki anak-anak ye

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah, banyak jugak dapat duit raya tu MV

    ReplyDelete