Followers

Tuesday, July 18, 2017

Home » , » Basikal

Basikal

Assalammualaikum...

excited main basikal

Tertunai sudah impian syamimi nak beli basikal guna duit raya dia....tapi MV tak pakai habis pun duitnya...duit raya dia rm100,,MV tambah 50 lepas tu Mr Velentine tambah 50 dapat lah basikal pink harga 200..

basikal yang purple tue wani punya ,,harga 220..pun abah dia tambah dari duit rayanya,,,lepas ni...nak beli untuk haikalayu lagi abah dorang janji..bila dah beli untuk anak-anak..

nanti beli untuk mak dan abah pula..nnti kita sama-sama berbasikal katanya,,semoga dipermudahkan..AMin..

3 comments:

  1. Amboi serba hitam dan pink basikal syamimi tu ya

    GLow in the dark lagi

    Bagus beli pakai duit tabungan

    Belajar erti susah menyimpan dari kecil

    ReplyDelete
  2. wah, best anak2 dapat basikal sorang satu :)

    ReplyDelete