Followers

Showing posts with label gunung kinabalu. Show all posts
Showing posts with label gunung kinabalu. Show all posts

Thursday, July 30, 2015

Raya With Gunung Kinabalu

Anak dusun+cinabisaya

Assalammualaikum...

Banyak2 gambar raya anak2 MV..Mv suka dengan gambar ni...masa ni kat kundasang tunggu abang ipar..dia nak bagi duit raya kat anak2 MV...MV tak turun...sebab mimi tidur...haikalayuwani turun....

nak dorang ni minta abah dia ambik gambar..berlatarbelakangkan gunung kinabalu yg tersergam indah..walaupun sudah jauh berbeza dari gunung kinabalu yang dulu...

pandai juga anak2 MV ni posing....abah dia just ambik picture jak...dorang psoing sendiri..tengok abang haikal....bergaya dengan baju upin ipinnya...wani n kakak ayu pun..dengan kurung upin ipin...

siap pegang botol susu lagi wani ni...alhamdulillah..ada rezeki lebih dapatlah beli baju upin ipin untuk anak2....beli pun masa tue promosi sudah....

korang suka tak gambar ni..comel kan??ahaks..larikk