All About Love: minnie mouse
Showing posts with label minnie mouse. Show all posts
Showing posts with label minnie mouse. Show all posts

Sunday, July 26, 2015

Minnie Mouse In The House

8:30 AM
Minnie Mouse In The House
Assalammualaikum...

Pipi saya bam bam kan
Alkisah anak dara MV..syamimi....satu set baju n seluar minnie mouse..warna hijau ya sebab Mama dia peminat hijau...hihi
bakal pemain badminton malaysia
sekarang nak ambik gambar dia dah susah dah...tu yg macam2 posing ada...dah pandai cakap skg ni...paling manja dengan ayu....kalau nampak ayu jer..terus panggil.. "ata.......angkat..."
my minnie mouse
rambut dah potong pendek...sebab nak ratakan rambutnya..lepas ni mesti tambah panjang rambut dia tak sabar sebenarnya 
mari bersenam dulu
pejam celik pejam celik dah 1 tahun 7 bulan dah anak MV ni...tak lama lagi 2 tahun....apa2pun tetap jadi baby di rumah kami...
Read More