All About Love: tudung adijuma white label
Showing posts with label tudung adijuma white label. Show all posts
Showing posts with label tudung adijuma white label. Show all posts

Thursday, November 13, 2014

Tudung mu Tudung Ku Jua

11:30 AM
Tudung mu Tudung Ku Jua
Assalammualaikum....
abg n kakak senyum apa namanya ni

peace dia bilang

peace di mata nama posing ni
Ingat lagu newboyz....lukamu lukaku juaterhiris tak nampak sedihku sedihmu jua..hahaha..itu lah bait2 lagu newboyz dulu....hahaha ada kena mengena ker dgn entry ni....takde kena mengena pun cuma ambil taju lagu ni jer...

Tudungmu tudungku jua....nampak tak permainannya....tudung adijuma mama kakak Ayu dah pakai.....dia cakap mama kakak mau pakai tudung..MV pun cakaplah bah pegilah ambil...

Tapi kan mama kakak mau pakai tudung macam mama...maksudnya dia nda mau pkai tudung main masuk..dia mau pakai tudung tiga segi...dan paling parah dia bilang mau pakai tudung baru mama....

Ambillah nak....pakailah....asalkan kau belajar menutup auratmu..oh ya masa ni dorang ikut MV pergi ofis....dah lama tak up entry tentang depa kan..sebab depa dah besar...dah pandai ngelat...nak ambik gambar pun malas....

dan yg penting blog ni..kalau MV up entry depa sibuk nak baca apa yg mama dia taip///
Read More

Friday, October 31, 2014

Adijuma Coffee PINk

11:00 AM
Adijuma Coffee PINk
Assalammulaikum...

Adijuma Coffee Pink
Terjebak dah....kali ni BEradijuma Coffee Pink...comel kan ada cawan2 ada cupcakes...perasaan muda pula kan..padahal tahun ni tahun terakhir menikmat angka 20an...next year dah 30an...wah makin tua sdh sa...

Setakat ni dah ada 5 tudung adijuma...yeah..oklah koleksi...hihi..tudung murah jer..beli pun white label....lagipun tudung ni boleh buat ala shawl..sebab bidang dia besar...apa3pun salam jumaat buat kamu semua 
Read More