All About Love: tudung aj
Showing posts with label tudung aj. Show all posts
Showing posts with label tudung aj. Show all posts

Monday, September 14, 2015

Melaram Tudung Mama

5:20 PM
Melaram Tudung Mama
Assalammualaikum..
model tudung aj mama
Tu dia...dua beradik melaram dengan tudung aj mama yang baru....si kecik syamimi pun dah pandai dah....ni masa kakak ayu xda..balik kampung...kalau tak confrim tiga anak dara bergaya sakan....
bila dua beradik ni mula posing 
tak sangka anak gadis mama ni dah pandai nak bergaya....tengok jer cara dorang bergambar tue....siap posing comel...haha....lepas tu...nak aja mak dia gayakan tudung ...tanpa bantahan okey
ber"nautical blue"
ada anak perempuan ni...beli tudung banyak2 pun takpe..depa boleh jadi waris tudung mama...walaupun hanya tudung sahaja....lepas ni kita tambah koleksi....

skg dah ada 97 helai..nnt kita cukupkan 100 ya...ayuwanimimi.....sapa ada tudung ni..mari selfie..hihi
Read More

Friday, July 31, 2015

4 koleksi tudung aj yang baru

8:55 AM
4 koleksi tudung aj yang baru
tambah 4 koleksi tudung aj...3 wl 1 gl
Assalammualaikum....

Klo dah minat kan...mesti nak beli juga kalau ada yang baru..hihi..ni cerita tudung aj...ok MV tambah lagi 4 koleksi aj...tapi MV punya belum smpi 100....

ni yang MV ambik pun yg white label n gred label jer..yang black label minggu ni tak ambik...sebab bajet larik nnt..hahaha...

siapa ada tudung yg sama mcm ni..angkat tangan


Read More