Followers

Showing posts with label waznah syamimi. Show all posts
Showing posts with label waznah syamimi. Show all posts

Tuesday, January 6, 2015

1 Tahun Sudah

Assalammualaikum....

Semoga membesar jadi anak yg sihat
Agak lama tak mengupdate...huhu kesibukan melanda diri ini..chewah pergh ayat nak sedap jer..hari ni nah menempek gambar anak gadis MV...SYamimi yang telah selamat menyambut birthday nya yang pertama pada 21.12.2014,,,,

Alhamdulillah syamimi masih lagi menyusu badan..dan pandai jalan,,,gigi pun dah ada...skg dalam proses nak bercakap pula....DOakan anak ibu ni sentiasa sihat dan jadi anak yang solehah membanggakan ibu dan ayah....

Jangan nakal2 tau..syamimi masih lagi berada di Taska lama...cikgu2 pun sayang kat dia....membesar dengan sihat ya adik....

**akan membalas kunjungan kmu....sedang misi balas hutang lapuk,.,,

Wednesday, April 16, 2014

Al-Kisah Waznah Syamimi

Assalammualaikum...

Kisah baby syamimi....masih lagi demam  selsema..sian....terpaksa MV hisap dari hidungnya untuk kuarkan hingus sebab baby syamimi tak selesa...takde nak geli ker apa mmg dari haikal lagi kalau dorang selsema masa baby mmg MV hisap kat hidung....

demam tak mo lepas dr tangan
ditambah pula baby syamimi skg dalam proses nak tumbuh gigi...air liur memang menceceh keluar...itu belum lagi bab gigit tangan sendiri..nampak gaya nya kena g cari mainan untuk digigit lah ni...umur baru nak masuk 4 bulan isnin depan (21.04.2014)

Sekarang dah pandai meniarap,,,,badan pun naik sikit jer dr bulan lepas hari tue timbang 6.7 kg...isnin ni tak tau naik berapa...takpelah janji sihat walafiat kan baby syamimi..
dah pandai marah kalau kena snap pic

santai2 with kakak wani
**doakan baby syamimi MV sembuh cepat k...amin